Griaß di Ammergauer!
Mitn kochn lign ma auf da sölben Wölln und reichan tua i a. Net nur an Kas (da Gouda wird bei mir am besten mit 1x
kalt räuchern) sondan a an Speck. Und der is laut meine Freindaln vom allerbesten und i muaß immer a Partie
für eana mitmochn. Auf jedn Foi a Willkommen auf GK und vielleicht kummt no a intensiver Gedankenaustausch
zamm. Bis durthin!
und a guads Neis!
I bin da Kai und kimm, wia da Nam scho sagt aus m Ammertal, do bei Oberammergau wos Pestspui olle 10, na guad jetzad waradn s 12e, Joar san.
)
i bin Oanefuchzig, vaheirot und hob 3 Kinda, da Oideste dad in Regnschburg studiern, da Mittlere is a Kaufmann worn und d'Jüngste gehret no zur Schui - so mar oda wenga in dera Zeitn.
I koch gern, bocka is net so moans. I koch ois, wos ma koche ko: A guads Fleisch, Gmias, mit und ohne Kas, Katoffln, Nudln, Knedl - egal ob Boarisch, a "Mittelmeer-Küche", a moi wos ausm tiefsten Osten, oiso net nur aus da DDR da wo i ursprünglich her kimm sondern no a Stickl weida furt, bisl wos Amerikanischs. Und da Grill, mei Ab- und Angrillen kenn i net - bei mir werds gonza Joar über grillt.
Nachste Wochen fang i s raichern o. Am Anfang ganz einfach mit am Kas: an Mozarella, an Gouda, an guadn Bergkas - sowas werds dann gem.
Und hia dad i mich narrisch gfrein auf an guadn Austausch, Kochidean und nette Leit.
Pfiats eich und an schene Sundich Obend.
(PS. S nachste Moi schreib i hochdeitsch