Forum - Servus beinand

Ammergauer

und a guads Neis!

I bin da Kai und kimm, wia da Nam scho sagt aus m Ammertal, do bei Oberammergau wos Pestspui olle 10, na guad jetzad waradn s 12e, Joar san.

i bin Oanefuchzig, vaheirot und hob 3 Kinda, da Oideste dad in Regnschburg studiern, da Mittlere is a Kaufmann worn und d'Jüngste gehret no zur Schui - so mar oda wenga in dera Zeitn.

I koch gern, bocka is net so moans. I koch ois, wos ma koche ko: A guads Fleisch, Gmias, mit und ohne Kas, Katoffln, Nudln, Knedl - egal ob Boarisch, a "Mittelmeer-Küche", a moi wos ausm tiefsten Osten, oiso net nur aus da DDR da wo i ursprünglich her kimm sondern no a Stickl weida furt, bisl wos Amerikanischs. Und da Grill, mei Ab- und Angrillen kenn i net - bei mir werds gonza Joar über grillt.

Nachste Wochen fang i s raichern o. Am Anfang ganz einfach mit am Kas: an Mozarella, an Gouda, an guadn Bergkas - sowas werds dann gem.

Und hia dad i mich narrisch gfrein auf an guadn Austausch, Kochidean und nette Leit.

Pfiats eich und an schene Sundich Obend.

(PS. S nachste Moi schreib i hochdeitsch )

Raptor

Griaß di Ammergauer! 

Mitn kochn lign ma auf da sölben Wölln und reichan tua i a. Net nur an Kas (da Gouda wird bei mir am besten mit 1x

kalt räuchern) sondan a an Speck. Und der is laut meine Freindaln vom allerbesten und i muaß immer a Partie

für eana mitmochn. Auf jedn Foi a Willkommen auf GK und vielleicht kummt no a intensiver Gedankenaustausch

zamm. Bis durthin!

Pannonische

Herzlich willkommen bei uns! Dein bayrischer Einstand tut richtig gut, gehöre dem Hainzenverein an, der die burgenändische Mundart erforschen und erhalten will. Und das Meiste kommt aus dem Bayrischen, Alt- und Mittelhochdeutschem. Freue mich auf weitere Gedanken von Dir und wünsche Dir ganz viele Rezepte, die Dir gefallen.

alpenkoch

so  ich richtig verstanden habe, bist du der Kai- nicht grad ein typischer bayrischer Name

willkommen bei uns und hoffentlich hab ich jetzte keine Waschmaschine durch meinen Kommentar bestellt

herbert06

Herzlich willkommen hier im Forum,  Ammergauer.         

Pesu07

Servas Ammergauer, ich wünsche dir viele Ideen von Gute Küche für dein Kochen und ich freue mich schon auf neue Rezepte von Bayern.

Ammergauer

Das ist ja mal eine nette Begrüßung hier. Da fühlt man(n) sich auf Anhieb wohl!

@alpenkoch: Kai ist tatsächlich eher nordisch ein zu ordnen. Laut meiner Mama hat sie meinen Namen aus dem Märchen "Die Schneekönigin". Ob es mit meiner ossischen Herkunft zu tun hat - eher nicht.